اخبار ورزشی
اخبار ورزشی
اخبار ورزشی
مهدي تاج درباره تغيير زمان بازي تيم‌هاي فوتبال استقلال و سپاهان در تاريخ 9 فروردين به خبرنگار ايسنا، گفت: دراين‌باره هنوز تصميمي گرفته نشده است ضمن اين‌که تاريخ اعلام شده هم هنوز قطعي نيست. قرار است در جلسه‌اي که شنبه خواهيم داشت، دراين‌باره و اين که آيا در تعطيلات عيد مي‌توان ليگ را برگزار کرد، نيز تصميم‌گيري کنيم.

سرپرست سازمان ليگ همچنين در گفت‌وگويي تلويزيوني با شبکه خبر در واکنش به مخالفت‌هاي برخي مربيان از جمله محمد مايلي‌کهن نسبت به 16 تيمي شدن ليگ از فصل آينده اظهار کرد: هم مايلي‌کهن و هم ساير کساني که مخالف هستند، نظرشان قابل احترام است اما اين تصميم را من نگرفته‌ام. سازمان ليگ مجري سياست‌ها و مصوبات هيات رييسه فدراسيون است که اين تصميم در هيات رييسه سابق فدراسيون گرفته شده و اکنون که مسئوليت سازمان ليگ برعهده بنده است، بايد آن را اجرا کنيم.

وي افزود: طبيعي است با نزديک شدن به هفته‌هاي پاياني ليگ تيم‌هايي که در انتهاي جدول قرار دارند و احتمال سقوط آنها به ليگ دسته يک بيشتر مي‌شود، با اين موضوع مخالفت کنند. حتي بنده پيش‌بيني کرده‌ام در يکي، دو هفته پاياني شدت اين مخالفت‌ها بيشتر شود اما فشار آوردن روي سازمان ليگ از اين بابت منطقي نيست. اين قضيه همان مسير از پيش‌ تعيين شده را طي مي‌کند و تا اين لحظه تغييري در آن به وجود نيامده است.

تاج همچنين درباره تغييراتي که در ارکان کميته اخلاقي ليگ بوجود آمده نيز تصريح کرد: کميته اخلاقي در آيين‌نامه فيفا هم آمده و در ساختار مديريتي فوتبال تمام کشورهاي دنيا هم وجود دارد اما نوع آن براساس ارزش‌هاي اخلاقي هر کشور متفاوت است. موضوعاتي چون رسيدگي به پرونده‌هاي تباني، رشوه و ... در چنين کميته‌هايي رسيدگي مي‌شود. در اين کميته با نظر فيفا يک دادگاه هم ايجاد شده که به شکايت و پرونده‌هاي مختلف رسيدگي کرده و حکمي را هم که صادر مي‌کند، قابل تغيير از سوي هيچ مقامي نيست. بنابر تغييراتي که انجام شده کميته اخلاقي فوتبال ما با سازوکارهاي بين‌المللي همخواني بيشتري پيدا کرده است.

 

akhbar-varzesh.loxblog.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:اخبار ورزشی, توسط ارشیا وکیل زاده

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ